CANALP TEKSTİL

Çalışma Saatleri

  • Pazartesi 09:00-18:00
  • Salı 09:00-18:00
  • Çarşamba09:00-18:00
  • Perşembe09:00-18:00
  • Cuma09:00-18:00
  • Cumartesi09:00-18:00
  • Pazar KAPALI
10:58 Saat Sonra Açık

İletişim Bilgileri

CANALP TEKSTİL

Seyitnizam Mahallesi Ímdat Toroman Caddesi 10/2 34015 Zeytinburnu/İstanbul

  • Telefon Numarası :
  • Fax :
  • Mobil :
  • E-posta :
  • Web :
  • * Yukarıdaki bilgiler yanlış ise yorum kısmından düzeltilmesi için bildirimde bulunabilirsiniz.
Yakınındaki Diğer İşletmeler:

CANALP TEKSTİL Telefon Numarası, İletişim BilgileriCANALP TEKSTİL hakkında yapılmış şikayet ve yorumları okuyabilir, CANALP TEKSTİL şikayet hattını arayabilir ve ürün şikayetlerini inceleyebilirsiniz. CANALP TEKSTİL  'dan aldığınız ürün ve hizmetlerle ilgili yorumlar, şikayetler, görüşler, öneriler ve teşekkürlerinizi bildirmek için alttaki iletişim formunu doldurup bize gönderebilirsiniz.


Kullanıcı Yorum ve Değerlendirmeleri
Nazim erdem – 02.09.2021:

Arkadaslar inanmayin yalan dolan ariyirum hat dusmuyor avukatimla gorustum sikketci oldum erkekseniz beni arayin ariyorum hat dusmuyor

Sinan Atalay – 02.09.2021:

Sahtekarlar arasanızya 20 değil 1 lira vermem bulmuşlar bi yol 20 lira 20 lira oh memlekette keriziz ya biz

Shakira – 31.08.2021:

Burada yorum veren arkadaşa teşekkür ederim. Ben yabancıyım ve böyle dolandırıcılardan hiç haberim yoktu. Neredese yatırım yapacatım.

İsmail yapraklı – 31.08.2021:

Benim canalp diye firmayla işim olmadı olmazda nasıl yirmi TL kargo ücreti istiyorsunuz eğer kendinize güveniyorsanız benim numaramdan arayın

Emre Tekmen – 19.08.2021:

Bana durmadan 20 TL kargo bedeli diye mesaj geliyor

Yusuf – 19.08.2021:

güvenen beni mahkemeye,yada 20 tl gelsin alsın,Firma yetkilileri size söylüyorum, Klavye başında iban atıp dolandırıcılık yapıyorsunuz,Hodri meydan

Evin kosek – 18.08.2021:

Banada sipariş vermisisniz ama almamissiniz gibi msjngeldi inan no atmislar 20 TL kargo ücreti için beni mahkemeye vereceklerine halbuki hiç bı kargom olmadı bu şirketten asıl ben sizi mahkemeye verecmm 20 TL bişi değil ama sahtekarsiniz ... Herkesten 20 alarak vurgun yapacaksınız....

Muammer AYKUT – 13.08.2021:

130 lira ile zengin mi olacaksın... 5 adet polo yaka tşört yerine pazarlar da 5-10 liraya satılan 5 göndermişsin... Telefonun bile sahte senin gibi...

Muharrem – 13.08.2021:

Canalp mağdurlarından biriyim benim telefonumu verip insanlara yapıyorsunuz benim ne bu kişiler le bi bağlantım var ne internetten satışım var ne de bunlarla bağlantım var bende savcılığa suç duyurusunda bulundum benim numaram 20yildir kullanıyorum sizinle mahkemede hesaplasacagiz

Özal – 13.08.2021:

Banada bugün mesaj geldi kargo ücretini ödemezsem hukuki işlem başlatılacakmış ben siparişi bırak ne olduğunu bilmiyorum madem sipariş geliyor neden benim haberim yok neden bana bilgi gelmedi ne telefon numaraları var ne bişi birinci aya ait kargoymuş bir sene olcak nerdeyse

cafer caymaz – 13.08.2021:

sahtekar bunlar. almadığım sipariş bile vermediğim halde telefonuma msj gönderiyorlar

Ahmet Ataç – 12.08.2021:

Almadıgım ürün için kargo parası istiyolar hırsız bunlar dolandırıcı

Turgut can Demirci – 09.08.2021:

A** ser*** milletten para koparmaya çalışıyorsunuz ben 21.04.2021 tarihinde ne kargo verdim nede geri çevirdim askerdeyim askerde olan birisi nasil siparis veriyorsa hukuki işlem başlatacakmışsınız elinizden geleni ardiniza koymanin kesinlikle inanmayin böyle köp****

recep – 09.08.2021:

msj atıyosunuz ürün iade oldu falan filan yok yasal işlem yapılcakmış bende yasal işlem başlatıyorum almadığım ve sipariş vermediğim bi şeyin ücretini verecem öylemi tlf numaranız neden yok kimseye ulaşılmıyo ben vereyim arayın

basri yıldırım – 09.08.2021:

Sahtekar bunlar muteber etmeyin . ne olduğunu bilmediğim Güya 7 ağustosta Afyonkarahisar dan siparişte bulunmuşum, ne kerametse siparişim onaylanmış ve aynı gün İstanbul'dan gelmiş ve bende teslim almamışım, neyin kafasını yaşıyorsunuz. yok teslim almadığım kargo bedeli olan 20 tl Türk ekonomi bankasına 3 iş günü içerisinde yatırılmadığı halde hukuki işlemlere başvuracaklarmış. Hodri meydan gelinde alın. Sahtekarlar

Mahsun Turkyilmaz – 05.08.2021:

Dolandırıcı fırlar hepsi farklı beden geldi 6 yerine 4 ürün geldi hepsi farklı beden ürün 5 para etmez dolandırıcıdırlar arkadaşlar sakın sakın almayın .iletişim numaralarına ulasilmiyor MNG kargoyla suç ortagi

W – 03.08.2021:

Ulan y**** herkes sizden şikayetçi iken tanımadığın isimlerle ilgili bana mesaj atıp duruyorsunuz sizi mahkemeye vereceğim nereye girerseniz girin anladınız siz onu sizi çıkaracağım oradan bekleyin

S.........e.......... – 30.07.2021:

Bende 6 tane tişört istemiştim 4 tane göndermişler atlet ondan daha iyi dava edecem sizi sahtekar bir firma beni arayan TLF numarasını arıyorum sürekli meşgule atıyor

Mehmet – 26.07.2021:

Arkadaşlar aynı şekilde yakın zamanda bende dol**** 6 parça dediler 5 geldi alakasiz kalitesiz beş para etmez bedenleri değişik tanesi 2 lira olan ürünler geldi benden size taktik tekrar sipariş verin ve alakasız yer adres ve kapalı numara belirtin kargo parası ödesinler bol bol üstelik uzak bir doğu ili ve sapa bir ilçesi yazın hayla Tiktokta ürün satışa çıkıyor verin bol bol değişik isim no adres yanlış yazın bol bol kargo ödesinler öyle gö....e böyle ya...k misali 🖐️

Mehmet – 19.07.2021:

Bunlar kesinlikle su katılmamış...... Tiktokta reklamları üzerine siparişi verdim 6 li t shirt diye gelen 5 tane ve bedenleri kafalarına göre üstelik çok alakasız ve kalitesiz ürün ş***** şikayet edeceğim sizi lütfen bunlardan sipariş vermeyin.

Murat – 19.07.2021:

Kardeşim 6 diye aldık 4 geldi. XL aldık 10 yaşında çocuğa olmaz. Allah bunun hesabını sorsun inşaallah.

Mustafa Güler – 18.07.2021:

Arkadaşlar bu canalp tekstil tam d**** bunlarin telefonunu bilen varsa yazsın ifşa edelim 110 lira büyük para değil ama çok büyük vurgun hükümete yansıya bile varsa birleşelim gerekirse 1000 tl harcayıp bunları yakalattirip kanun karşişina cıksin

Canip Anaç – 10.06.2021:

Tişörtler küçük geldi nasıl degiştirebilirim arayabilirmisiniz

Yusuf varan – 21.05.2021:

İnsanları kandırmayın adı olmayan kötü malları yollamayın şikayetçiyim sizden

Ercan – 29.04.2021:

Puma tişört sipariş ettim küçük beden geldi değişim için geri gönderdim xl istedim yanlış tişört gönderdiler 0531**** numaramı bıraktım yarın beni aramanızı bekliyorum gerisini siz bilirsiniz

kami – 26.04.2021:

S**** verdiği noyu paylaşıyorum : 0545 **** .Adli kurumlara başvurdum , şikayetçi oldum kendilerinden.Mahkemede görüşeceğiz, ve herkese ifşa edeceğim bunları

kami – 26.04.2021:

Alp açık adresini aldım avukatınında adını adresini aldım, mahkemelik olduk seninle, herkese deşifre olacaksın.!

kami – 26.04.2021:

Siz şebekesiniz a***** d****. İnsanları d**** geçim sağlayan asalaklar.Sipariş edilenle gelen paçavraların alakası yok, defolu yırtık pırtık, üst değişik alt değişik üstelik bebeğe olacak çaputlar, bunlara eşofman denilmez

Serhat – 24.04.2021:

Benide dolandirdi bunlar L beden aldim ustu m beden alti xl geldi geri gonderdim degisim icin ne ariyan ne soran herr gördüğüm reklami sikayet ediyorum bu **** yoksunu canalp tekstil zehir zikkim olsun

Serdar Çelebi – 23.04.2021:

Tam bir şebeke,şeytanı planlar yalanlar dolanlar,özellikle istediginiz beden dışında geliyor,sonra değişim için gönderdiğinizde birdaha sizi aramak yok o ürünü kimbilir kaç kişiye daha satıp çevirip duruyorlar,opara misliyle çıksın sizden zehir zıkkım olsun,sakın peşini bırakmayın tüketici mahkemesine

Bahar Mutlu Akar – 14.04.2021:

iletişim numaramı bırakıyorum yarın öğlene kadar geri dönüş bekliyorum.Gerisini siz bilirsiniz.

Gazi Dalkın – 14.04.2021:

Eşofman takımı (XXL) beden siparişi verdim bana gelen (S)oldu ve resimdekine hiç benzemiyo.Rica ediyorum değişimini yapalım.Sizden haber bekliyorum

Gencfb – 14.04.2021:

Su katılmamış dolandiricilar.bu mübarek ayda Rabbim sizi kahrı perişan etsin.100 tl yi carpınca zengin mi oldunuz

Hatice – 07.04.2021:

Canalp tekstil siz tüketici hakem heyetine ve cimer e şikayet ettim 110 TL büyük para değil ama haksız kazanç ve dolandırıcılık gerekirse haber programlarının ihbar hattını aricam TV programlarına İKİ am tüm Türkiye ye sahtekar olduğunuzu söylicem zaten kardeşimde avukat oda yasal işlemi yarın başlatıyor milletin parasını alıp kandırmak neymiş görürsünüz siz bende cep no var açmıyolar gerekli yerlere verdim o numarayıda

Murat – 07.04.2021:

**** ön sıralarda yer aldığınız kesin insanları **** ne kazandiginizi sanıyorsunuz .kesinlikle bu işin peşini birakmaya niyetim yok sizin gibi adi ***** firmalar yüzünden alışverişten soğuttunuz insanları. Bu maili okuyorsan şayet ***** yetkili eninde sonunda hesap vereceksin adalete.

Hızır İlyas HASTA – 05.04.2021:

Eşofman takımı sipariş ettim XXL ebatinda Canalp Textil M modeli gönderdi,, Özellikle telefonda XXL göndereceğiz dediler, kumaşı Çin,den gelen en dandik 10 lira etmez,, Tüketici hakları mahkemesine müracaat edeceğim. Bunların yanında kâr kalmayacak

Cebrail Fırat – 01.04.2021:

Canalp tekstilin sahibi kimsen senin hesabına yatan para sana haram zıkkım olsun hakkım haramdır milleti kandırmaktan başka bir işiniz yokmu esnaf falan değilsiniz siz ben eşortman takımı sipariş verdim xl beden gelen alt eşortman XXL üst kapşonlu olan m beden yazık günah en dandik kumaşı kullanmışsınz sizi tüketici hakkarını şikayet edecem helal etmiyorum 110 TL paramı..

Kader Özer – 30.03.2021:

Bi ders oldu sizden alış veriş yapmak bu kadar kötü olur gönderilen ürün😡

GÖKMEN KARATAŞ – 22.03.2021:

Sise hakkimi helal etmiyorum tişörtler hepsi kucuk 5 tane dediniz 4 tane hepside kucuk kalitesiz mallar yollamissiniz sizi tuketici konunlarina şikayetçi oldum haram olsun verdigim para

mehmet alkan – 22.03.2021:

yaptığınız ayıp değilmi.özellikle 3xl telefonla uzlaştık.xl diye alt göndermişiniz s den küçük.üst..bu nasıl bir anlayıştır.110tl beni zora düşürmez sizide adam etmez.söylenecek tek şey yazıklar olsun.

Elif – 22.03.2021:

Ürün üst bedeni s alt bedeni xxl bu nasıl Bi hizmet anlayışı gerekli yerlere şikayette bulunacağım, bilginize..

Umut – 19.03.2021:

Eşofman takımı siparişi verdim bedeni çok küçük ve defolu ürün iade etmek istiyorum ve ücretini talep ediyorum.

Ebru Mezarcıöz – 19.03.2021:

Iade etmek istiyorum ürün kalitesiz ve küçücük lutfen iademi gerceklestirin

ALİ AKSU – 16.03.2021:

eşortman takımı aldım ama istedigim takım gelmedi iade etmek istiyorum

Ali – 11.03.2021:

Ürün geldi fakat çok küçük ayrıca defolu , pazarda 20 tl ye bile alıcı bulamazsınız , yani o kadar kötü ancak paspas niyetine kullanılabilir. Yaa siz nasıl insanlarsınız telefona çıkmıyorsunuz , size söylicem şu ki

Fenasi kecemsizi – 27.02.2021:

Dolandırıcılıkta zirve yapmışlar sakın ürün istemeyin kalitesiz ve bilerek küçük yada büyük gönderiyorlar. İade yada değişim diyorlar öyle bir şey yok inanmayın. Savcılığa şikayet edin ben ettim.

Onur Özgür – 25.02.2021:

Arkadaşlar bunlardan iade alabilen var mı acaba ??

Ümit – 23.02.2021:

Rezaletsiniz 100 TL gözünüzden çıksın . Bebeğe eşofman takımı göndermişler burnunuzdan gelsin ....

Ahmet – 11.02.2021:

Arkadaşlar bende mağdurum benim abim avukat bunlar şimdi 100 tl alıp alıp kazandıklarını sanıyorlar ama donlarina kadar alcam onların haberleri yok dönüş yapmiyolar makara yapıyorlar aklınca 0850 307 28 76 bu numarayı arayın ulasin rahatsiz edin sürekli milleti enayi zannediyorlar

Mehmet – 11.02.2021:

Bende mağdur oldum bu firmadan ama bana yalnış yapılamaz ben bunu affetmem tüketici haklarına bildirim zaten adalete hesap verirsiniz sahtekar dolandırıcılar sizi

Ebru – 10.02.2021:

Allah belanizi versin haram zikkim olsun parami yerken ***** insallh esofman l beden verdim kucucuk konustuk iade alicam dedi urunu gonderdim ne para var ne urun geberin insallah dolandirici ahlaksizlar 😡😡😡

Kevser – 10.02.2021:

Aynı şikayetleri bende bulunacağım. Ürün kalitesi 0, renkleri hiç mi hiç alakası yok. Beden istediğimiz ölçüde değil telefonlar kapalı. Ben dahil bu kadar insanın ahını aldınız. Sizi tüketici haklarına şikayet ettim. Allah bin yerinizden çıkartsın.

Turgay – 09.02.2021:

Allah ***** versin **** haram zıkkım olsun inşallah

Yusuf dağ – 07.02.2021:

O para zehir zıkkım olsun inşallah alma mazlumun akını çıkar aheste aheste demiş atalar

Savaş Ünal – 06.02.2021:

Ürünüm küçük geldi XL giydiğim halde çok küçük geldi lütfen geri iade alın telefon numaraniz cevap vermiyo pazartesi kargoyla geri iade edecem

Sadık Aşıkoğlu – 26.01.2021:

Sahtekarları aldığınız para irin olsun boğazınızda kalsın burnunuzdan gelsin.

Mehmet – 23.01.2021:

Yorumlarin sonu gelmeyecek sandım bu yorumları okumuyormusunuz acaba yazık insanların canını yakmissiniz herkes çocuklarımızdan çizsin demiş yazıklar olsun size

Mehmet GÜR – 15.01.2021:

Arkadaşlar bu tekstilin instagram adresini bilen var mı?Ben ordan sipariş verdim de instagram adresini bulamıyorum.Bilen biri yazabilir mi?

Mehmet Besim Ökten – 14.01.2021:

Yok böyle birşey ya resmen resimle alakası yok iade etmek istiyorum telefonlarada bakmiyorsunuz hakkımız haram olsun kesinlikle burdan alışveriş yapmayın.

Ahmet tılmaz – 14.01.2021:

Canalp tekstil size haykırıyorum Aldığım ürün küçük geldi xl almıştım bük bedenle değiştirmek istiyorum ne bir numara nebir karşımda şahıs kandırıldığımı düşünüyorum. yorumlarıda görünce tambir fiyasko. eğer firma bunu görüp ulaşıp mağduriyetimi gidermezse tüketici haklarına gideceğim kargodaki no cevap vermiyor

Kadir – 01.01.2021:

Tam beş yıldızlı bir dolandırıcı bunlar pazartesi bende şikayetçi olucam hepimiz dolandirildik canları cehenneme

Niyazi Türkeri – 30.12.2020:

Kargo pakette geldi. Açtığımda çok küçük ve kalitesiz olduğunu gördüm. İade etmek istedim. Dağıtıcı açık paketi almadı. Telefonunuz da çakma ve bağlanmıyor. Gördüm ki herkes şikayetçi. İade almazsanız Cimer ve tüketici mahkemesine başvuracağım.

Arzu – 25.12.2020:

Aldığınız o para zehir zıkkım olsun sizedolandırıcısınız resmen yiyebilecekmisiniz o parayı ne beden ne renk hiçbiri tutmuyor ulaşılacak kimse yok inşallah gereği yapılır şikayetçi olucam sizden

Olcay – 24.12.2020:

Yorumlarda bakiyorumda herkes benim gibi şikayetçi gelin bir olalım bu ***** çocuğunun mekanına gidelim gereken cezayı verelim milleti kandırmak neymiş görsün 10.liralik ****** çocuğu malının arkasında dur

Olcay – 24.12.2020:

Ulan *** herifler 100.liralık adam mısınız ki telefonlara bakmiyorsunuz normalde smol beden giyen ben midyum söylediğim halde dahada ufak ürün geliyor o para size haram zehir zıkkım olsun inşallah

Sena – 18.12.2020:

Allah belanızı versin haram zıkkım olsun paramız boşuna gitti.lütren almayın kargoyu bile 10 yaşındaki çocuk verdi

Ümit Güç – 17.12.2020:

gelen ürünler küçük XL beden ürünler bunun için ürünümü XXL ile değiştirmek istiyorum saygılar

adem varol – 17.12.2020:

gönderdiğiniz ürün çok küçük geldi ve yanlarında yırtık geldi.tel numaranız neden yok böyle ticaret olurmu sahtekarlığın danıskası bu bir sefer kandırırsınız bu milleti daha kandıramazsınız aldığınız para haram zıkkım olsun allah çoluğunuzdan çoçuğunuzdan çıkarır inşallah yiyemezsiniz inşallah

Murat – 16.12.2020:

Büyük dolandırıcısınız bi nazar boncuğu takında ş******** nazar değmesin..

Sonmez – 15.12.2020:

Yav arkafas ne kadar uc kagitcisiniz ayip ayip coluk cocugunuzdan ciksin o para burnunuzdan gelsin adam olun az milleti kandirmakla anca haram yersiniz

Canan tar – 11.12.2020:

Ürün çok kötü alt başka üst başka bu ne biçim eşofman takımı ürünü iade etmek istiyorum tlfn numarası yok lütfen dönüş yaparmisiniz

Murat GÜL – 11.12.2020:

ÜRÜNÜN GÖRSELİ İLE HİÇ ALAKASI YOK.FİRMANIN TELEFON NUMARASI BİLE YOK.HER YERDEN KAÇAKSINIZ.ÇOK AYIP BU ŞEKİLDE ÇALIŞMANIZ VE İNSANLARIN HAKSIZ YERE PARASINI ALMANIZ. RESMEN ORGANIZE SUÇ HALİNE GELMİŞ DURUMDA BU YAPILANLAR.İADE ETMEK İSTİYORUM.L BEDEN İSTENEN BİR ÜRÜN BU KADAR KÜÇÜK OLAMAZ VE GÖRSELİ İLE ALAKASI YOK.PAZARDAN 10 LİRAYA ALMAYANI DÖVERLER.DERHAL BİLGİ DÖNÜN VE ÜRÜNÜNÜZÜ ALIN MÜNASİP BİR YERE KALDIRIN.

Fırat Öztürk – 11.12.2020:

Aldığınız parayı yiyebiliyor musunuz acaba? Hiç mi. Allah korkunuz yok sizin. TÜKETİCİ MAHKEMESİNE başvuruyu pazartesi yapıyorum eğer dönüş alamazam. bu ürünün parası iade gelecek ya da o işletmeniz gereken cezayı alacak.

Nuray ılbıra – 11.12.2020:

Yorumlarin hepsimi kotu olur insanlari dolandıran bi çetesiniz herhalde siz verdigimiz paraya göre aldığımız ürünü bari düzgün ginderseydiniz haram zıkkım olsun size iade edeceğim ürününüzü paramida geri gönderin bana da geri donun

Nuray ılbıra – 11.12.2020:

Esofman takımı aldık size güvendik berbat böyle bisey nasil gönderirsiniz paramı iade edin tüketici hakları mahkemesine şikayet edicem ürününüzü gondericem reklam yapcam sizi ya bana hemen geri donun yoksa sizinle ugrasmasini bilirim

Bahar leyla Kaplan – 10.12.2020:

Aldığınız bir lirayı bile size haram zehir zıkkım zifiri katran ediyorum bu ne biçim eşofman takımı dur ya Pazardan alsam 20 liraya bile almazsın ya yüzüne bakılacak hali yoktur ben şubeye gidip o eşofman takımını iade edeceğim Eğer o param gelmezse ben size yapacağım biliyorum

Rasim Erkol – 07.12.2020:

aldığım ürün eşofman takımı küçük geldi değiştirmek istiyorum ama değiştirme formunuz yok

Nurullah Çaka – 05.12.2020:

Canalp tekstil sizin Allah ****** versin bu ne biçim esorfman defolu mefolu geri iyadesi yapmak istiyorum yoksa almasaniz mahkeme devlet dinlemem gelip oraya ***** sizi en kısa zamanda bana dönüş yapın çok acill

Mounzer darmach – 26.11.2020:

Ürün küçük geldiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii İeda etmek istiyorum................. ................ .

ramazan tanındı – 24.11.2020:

LEVİ'S diye eşofman takımı aldım hatalı ve yanlış ürün geldi iade. etme imkanı olmuyor. n adres ne telefon var. sizi hem adli kuruma hemde tüketici haklarına şikayet de bulundum. bu işi sonuna kadar takip edecegim. ahlaksızlıgın geregi yok.

ALAATTİN – 23.11.2020:

SİZDEN ÜRÜN ALDIM SİTENİZDE TELEFON NUMARASI YOK ÜRÜNÜ ALDIM ÜRÜN KÜÇÜK HEM DEFOLU EŞÖRTMANIN BAGCIGI SOL TARAFANDA YA BUNU DEGİŞTİRİN YADA İADE ALIN NASIL YAPACAKSANIZ BILMEM BİR HAFTA İÇİNDE BANA DÖNÜŞ YAPILMASA SİZİ TÜKETİCİ MAHKEMESİNE VERECEM

Cemil karakoç – 22.11.2020:

İyı günler aynı ürün deyil farklı ürün geldi aynı zamanda defolu küçük alaksız bir eşefman geldi bu konuda yardımcı olursanız sevinirim irtibat numaranızda yok iade etmek istiyorum

Hurşit tolu – 21.11.2020:

Iyi gunler CANALP TEKSTIL SIZE ULASMAK ISTIYORUM NUMARA FILAN YOKTUR URUN KUCUK GELDI KAZAK YAZIYORDU INCE BADİ GELDI URUNUN DEGISIMI VEYA İADESINI RICA EDIYORUM KARGOYLA TEKRAR YOLLADIM YARDIMCI OLURSANIZ SEVINIRIM

Hurşit tolu – 20.11.2020:

Iyi gunler CANALP TEKSTIL SIZE ULASMAK ISTIYORUM NUMARA FILAN YOKTUR URUN KUCUK GELDI KAZAK YAZIYORDU INCE BADİ GELDI URUNUN DEGISIMI VEYA İADESINI RICA EDIYORUM KARGOYLA TEKRAR YOLLADIM YARDIMCI OLURSANIZ SEVINIRIM

MAHMUT KÜRCEN – 19.11.2020:

Ürün küçük geldi geri iade gönderdim ulaşabilecek bi numara yok kiminle muhatab olacaz bilgi verir misiniz

Kader Batu – 19.11.2020:

Ürünü iade etmek istiyorum yardımcı olurmusunuz Bi telefon numarası bile yok

Ömer Bozkurt – 18.11.2020:

Ürünün geldi küçüktür geri iade etmek istiyorum değişim yada geri iade edebiliriz

Murat – 18.11.2020:

Ürün geldi ama küçük bana göre değil iade etmek istiyorum


Şikayet Görüş Değerlendirme
Lütfen en az 50 karakter yazarak, değerlendirmeniz sayesinde diğer kullanıcılarımıza da yardımcı olabilirsiniz.
*Yönetici onayından sonra yayına alınacaktır.

CANALP TEKSTİL Harita Konumu ve Yol Tarifi

Aşağıdaki Haritayı kullanarak CANALP TEKSTİL nerede bulunduğunu görebilir, CANALP TEKSTİL Yol Tarifi alabilirsiniz.