PATİX KİTAP TİCARET

Çalışma Saatleri

  • Pazartesi 09:00-18:00
  • Salı 09:00-18:00
  • Çarşamba09:00-18:00
  • Perşembe09:00-18:00
  • Cuma09:00-18:00
  • Cumartesi09:00-18:00
  • Pazar KAPALI
1:33 Saat Sonra Açık

İletişim Bilgileri

PATİX KİTAP TİCARET

19 Mayıs Mahallesi Yaşar Doğu Sokak 9 34360 Şişli/İstanbul

  • Telefon Numarası :
  • Fax :
  • Mobil :
  • E-posta :
  • Web :
  • * Yukarıdaki bilgiler yanlış ise yorum kısmından düzeltilmesi için bildirimde bulunabilirsiniz.
Yakınındaki Diğer İşletmeler:

PATİX KİTAP TİCARET Telefon Numarası, İletişim BilgileriPATİX KİTAP TİCARET hakkında yapılmış şikayet ve yorumları okuyabilir, PATİX KİTAP TİCARET şikayet hattını arayabilir ve ürün şikayetlerini inceleyebilirsiniz. PATİX KİTAP TİCARET  'dan aldığınız ürün ve hizmetlerle ilgili yorumlar, şikayetler, görüşler, öneriler ve teşekkürlerinizi bildirmek için alttaki iletişim formunu doldurup bize gönderebilirsiniz.


Kullanıcı Yorum ve Değerlendirmeleri
Ezg – 25.02.2021:

Bende dolandırıldım. Bana da aynı şeyi söylediler. Bu gün gelen ödeme mesajıyla aradım . Sadece sözlü değil Yazılı talepte de bulanman lazım dediler . Perihan hanım sizi Instagram dan aradım bulamadım. Umarım görürsünüz bu mesajı lütfen sizinle iletişime geçelim

Kadir – 23.02.2021:

Bedirhan kardeşim bana ulaşabilir misin bende 1.500₺ dolandırıldım ödeme yapmadım ama hesaba atıcaksınız dedi atmadım

Osman demir – 30.12.2020:

Kazıkçısınız bana da gelen gönül adında bi kadın bana prim alıyorum ihtiyacım var diye acındırdı kendisini ben 14 gün içinde gelip teslim alıcam deyip gelmediler arıyorum cevap yok gün geçtikte 14 gün geçmesini bekliyorlar size hakkımı yedirmem asla dava ile konuşucam sizinle. Hap beraber halledelim arkadaşlar bunlara pabuç bırakmayalım ins:osmn. dmr08

Bedirhan Kuzucular – 25.12.2020:

Arkadaşlar iyi günler bende sizler gibi mağdurum ama ben hallettim şuan tüketici hakları hakem heyeti kararı ile kitaplar bende kaldı ve parada ödemedim iletişim için insta-bbedirhankuzucular

Patix – 24.12.2020:

13 saat önce Sözleşmeyi imzalarken kitapları geri alacaklarını söylüyorlar ve geride almıyorlar 1 ay sonra ödemeniz var diye mesaj atıyorlar aradığınızda telefona çıkan bayan mecbursun ödemeye diye külhanbeylik yapıyor üslubu kabadayı cinsinden Tüketici Hakları'na şikayet ettik edin diyor.Devamını oku herkes Cimer e başvuru yapdın

ELİFCAN KILIÇ – 22.12.2020:

Arkadaşlar 840 tl dolandırıldım hepimiz aynı durumdayız ALLAH RIZASI İÇİN BERABER OLUP ŞU DOLANDIRICILARDAN PARAMIZI kurtaralım bir sonuç alan olursa lütfen rica ediyorum bana ulaşsın @elifcan.k instagram

Onur Kurtuluş – 20.12.2020:

Aynısı bana da oldu bugün mesaj geldi hatta 84 TL diye yapmicam ama ödemeyi görelim bakalım kim kiminle mahkemede uğraşıyor dolandırıcılar size

Meryem – 14.12.2020:

Abimin dükkana gelip abi alıyor gibi yap iade et sonra prim kazanıyoruz diye kandırmışlar ama hiçbir şekilde iade alan yok. Dolandırılmanın böylesini de ilk defa gördüm yardım edebilecek varsa ulaşır mısınız? @meryembasaranl

Perihan – 14.12.2020:

mağdur olan varsa lütfen benimle iletişime geçsin birlikte başarabiliiz ancak bende aynı şikayetten dolayı buradayım instagram dan ulaşabilirsiniz perihan.kllc Bekliyorum arkadaslar dolandırıcı çetesi bunlar.

Arda Boz – 07.12.2020:

Güzel firma ve güzel kitaplar en azından orjinaller ve bakımları da güzel memnunum

Ökkeş Bal – 06.12.2020:

İşyerime sarışın mavi gözlü bir bayan geldi. Kitap okuma alışkanlığı kazandırmak amaçlı bir çalışma yaptığını söyleyerek direkt masama oturdu. Tanıştık Kitap okumayı seven biri olduğum için dikkatimi çekti. Mitoloji hayranıyım. 2 set mitoloji ve bir de cumhuriyet tarihi aldım. Evimde koskocaman bir kütüphanem olmasına rağmen hanımefendiyi kırmayarak kitapsever biri olarak kitapları aldım ve çok beğendim. Teşekkür ederim verdiğiniz hizmetten ötürü.

Hanife Üstündökmen – 06.12.2020:

Mitoloji ve Sherlock Holmes serisi aldım memnun kaldım fakat katalogları daha geniş tutabilirler. Bir kitap sever olarak her yıl fuarlara katılıyorum bu yıl pandemi dolayısıyla olmayacağını düşünerek ayağıma gelen fırsatı değerlendirdim. Bir okuyucu olarak çok da mutlu oldum. Sundukları hizmetten çok memnun kaldım. Bitince tekrar almayı düşünüyorum. Teşekkür ederim.

Rümeysa – 03.12.2020:

Çalıştığım yere gelip kitap bırakıp gittiler iade yapmak istedim talebimi aldılar geri dönüş yapmadılar tekrar ve tekrar defalarca aradım gelip alıcaz dediler gelmediler aramadılar en son aradığımda iadeniz onaylanmamış alamayız para ödemeniz lazım dediler tüketici hakem heyetine başvurdum.Sonucu bekliyorum

Enver – 27.11.2020:

Dükkanıma gelip kitap sattılar kabul ettim sözleşme yaptım tam kitabı alırken almaktan vazgeçtim ama yazılı bi kağıt almadım elimde sözleşmem var aradığımda kaydınız gözükmüyor diyo ne yapmalıyım

funda tosun – 27.11.2020:

satmak için 2 günde gelenler değişim söz konusu olduğunda 14 gündür gelemediler.şimdide iade etmek istediğimi söylediğimde süre doldu dediler.bende ödemeyi yapmayacağımı söyledim yasal işlem başlatırız dediler başlatın dedim.

Enes öztürk – 26.11.2020:

14 içinde cayma hakkınız var diyip milleti dolandırıyorlar 14 günü sizi oyalayıp geçirmeye çalışıyorlar zorla para isteyip icralik yapacaklarını söylüyorlar hiç birşey yapamazlar İNSTAGRAMDAN YAZIN YRDIMCI OLAYIM sadikkkl

Emre – 26.11.2020:

Zorla kitap satıyorlar güya aldınız diyorlar okumıycağım kitabı asla almam bir kuruş bile vermem 2 hafta süre veriyorlar ve gönül hanım diyorki 1 veya 2 hafta içerisinde ben sizi arıycam zaten dedi ve aramadı aramasını bekledim aramadı aramak zorundasınız böyle diyorsanız benim gibi mağdur olan varsa cevap yazsın bu dolandırıcılara para vermeyin.

Ayhan Tan – 26.11.2020:

Güzel kitaplar bende ne zamandır almayı düşünüyordum, iki set aldım gayet memnunuz, ödemelere bir sonra ki ay başlıycam

Ahmet şahin – 26.11.2020:

Beğendim memnunum bir taksit geciktim sadece onu da sonradan ödedim sıkıntı olmadı, yaptığınız faydalı çalışma için teşekkürler 🙏🏻

ŞÜKRÜ ÜNLÜ – 26.11.2020:

O 3 yıldız yanlış oldu müsait bir şekilde.

ŞÜKRÜ ÜNLÜ – 26.11.2020:

Patix Kitaptan Gönül diye biri geldi 11. Gün iade talebinde bulundum iade sureci baslattik dediler fakat geri aradığımda yazili beyan istediklerini söyleyip başka bi şey yapamayacaklarını söylediler ödeme yapmadığımda mahkemelik olacağımı söylediler dolandırıcılık olarak adliyeye dava açtım sakın kanmayın çocuklarından çıksın haram olsun hepsine

Gülay – 24.11.2020:

Bana hemen ulaşın iade mi gerçekleştirmediniz mahkemeye verdim bile.Sahtekarlar.dolandiricilar !!!!!

Arda deniz – 23.11.2020:

Bende memnunum ödemelerini de yapıyorum bir sıkıntı da yok, değişim için bile yanima geldiler cok ilgililer 🤚

Eda Sayan – 23.11.2020:

Güzel kitaplar uygun fiyatlara da ilk ödemesini yaptım bir sorun olmadi şu dönemlerde tam okumalık. Şikayet yazmışsınız da ürün vermişler fiyat yazıyor elinizde daha ne neyin şikayeti, çok da ilgililer, benden beş yıldız.

Nur – 22.11.2020:

Size 1 yıldız bıle çok sız dolandırıcısının sızı sıkayet edıcem 1640 TL dolandırıldım arkadaşlar ve ödeme zorunluluğum olduğu ıcın ilk taksıtı ödedim ve suan parayı gonderdıgım halde sıstemde gözükmüyor bizi niye sürekli arıyorsunuz dıyıp azarlıyorlar benmıyım musterı onların bellı degıl ALLAH BELANIZI VERSIN SİZİ AVUKATTA VERICEM HARAM ZIKKIM OLSUN ALDIĞINIZ BOGAZINIZDAN GELSIN

meryem – 19.11.2020:

Gelen kadının tatlı diline kanıp 880tl borçlandım iade talebinde bulundum iade sureci baslattik dediler fakat geri aradığımda yazili beyan istediklerini söyleyip başka bi şey yapamayacaklarını söylediler ödeme yapmadığımda mahkemelik olacağımı söylediler ödeme yapmak için güvenmiyorum dolandırıcılar sakın kanmayın

Ender Çağlar – 17.11.2020:

Ben memnunum ama s. Holmes lar ince sanki fakat basımları fena değil

BURAK – 16.11.2020:

o tek yıldız bile fazla berbat boyle ınsanlar aldukları parayı hak etmiyorlar cok kötü esnflar o yapılan yorumlarda kendilerı yapmısır yalancı ınsanlar haram olsun o aldıgınız paralar.

Özgür bilal – 16.11.2020:

Gerçekten sayelerinde kitap okumaya başladım. Teşekkür ediyorum teşviklerinizden dolayi. Çok yoğun bir anımda geldiniz ama her seyde varmış demek bir hayir 🤣

Onur kurt – 16.11.2020:

Telefonlarımı her seferinde açan ve ilgilenen ekibe teşekkür ediyorum. Değişim işlemi için bekliyorum 😏

Çağla Maraz – 16.11.2020:

Kitap baskıları ve içerikleri çok güzel güzel. Her türe hitap ediyor gerçekten ben 2 set aldım ama polisiye grubunu biraz daha genişletirseniz daha iyi olur :)

Ayda Sevinç – 16.11.2020:

Taksitlerini düzenli ödüyorum hiç bir problem de yok arkadaşlar ürünlerde gayet güzel, bitince tekrar alacağım hatta. Iyi çalışmalar 😊

Batuhan Karataş – 16.11.2020:

Gayet memnunum kitaplar güzel, basım da güzel ödemelere de başladım sıkıntı yok. Tek önerim psikoloji grubunu genişletmeyi onun dışında bende kız arkadaşım da severek başladık kitaplara. Teşekkürler

Merve – 15.11.2020:

Dolandirici bunlar iade sureci baslattik dediler.baska bir islem yapmam gerekiyormu diye sordugumda hayir dediler.ve su an aradigimda yazili beyanda istemistik deyip yalanliyorlar.ben 3 5 kepazeye para kaptiracak insan degilim.avukat polis ve tuketici zirvesi baskani fahri beyle bizzat gidecegim hafife aldilar boyle insanlari.ben hepinizin sesi olacagim

Eren – 12.11.2020:

ARKADAŞLAR MAĞDUR OLANLAR YAZSIN BENDE MAĞDURUM İNSTAGRAM sadikkkl

Emre erhan – 12.11.2020:

14 gun ıcinde iade oluyor dendi hemen 2. Günü aradım açtılar kayıt olusturdular 3 hafta oldu dönen yok arayan yok telefonu açan yok umarım ödeme günü geldiği zaman karsıma bırı cıkar elımde tum belgeler var mahkemede gorusuruz tek kurus odemeyecegım gelen aracın plakası kamera kayıtları dahil eger en kısa zamanda donus olmazsa polıse verecegım.

Aynur Ö. – 10.11.2020:

Çok minnettarım size satış temsilcisi Merve hanım ve kitapları tek tek teslim eden Ahmet beye buradan teşekkür ediyorum :) harika kitaplar ve çok cüzi rakamlara 4 set aldım ayda 100 TL gibi bir rakam nereye vermiyoruz ki :) ayrıca kaliteli kitaplar, hemen biter umarım ve tekrar görüşürüz :)

Nuri akrep – 04.11.2020:

İade için aradığımda telefonu açan yok 15. Günde telefon açıldı ve iade işlemi yapılamaz deniliyor kimse inanmasın arkadaşlar ben ödemeyi yapmıyorum aradığıma dahi kayıtta var hadi gelip alın bakalım ödemeyi mahkemede

Yusuf Demir – 03.11.2020:

İadet etmeye çalışıyorum kitapları telefonları açan yok. Eger yarın gün içinde kitapları iade almaya geken olmazsa avukatım ve mahkemeyle siz uğraşıcaksınız.


Şikayet Görüş Değerlendirme
Lütfen en az 50 karakter yazarak, değerlendirmeniz sayesinde diğer kullanıcılarımıza da yardımcı olabilirsiniz.
*Yönetici onayından sonra yayına alınacaktır.

PATİX KİTAP TİCARET Harita Konumu ve Yol Tarifi

Aşağıdaki Haritayı kullanarak PATİX KİTAP TİCARET nerede bulunduğunu görebilir, PATİX KİTAP TİCARET Yol Tarifi alabilirsiniz.

Firma ile ilgili Anahtar Kelimeler